Monday, February 2, 2009

Tag from supermom

Soalan 1 Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
Kali terakhir saya pergi bercuti adalah di Sematan, Sarawak... sebabnya saya tidak ada hala tuju di Kuching untuk Raya Haji yang lepas....

Soalan 2 Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
saya baru 29 tahun setengah... dan saya masih belum puas dengan percapaian saya dari segi kerjaya, tetapi dari segi kekeluargaan, saya nak masuk 2 ni... okla...


Soalan 3 (tak jawap pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!


jawab setengah setengah...hehehehhe

Soalan 4 Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
Selalunya saya update bila saya boring atau saya ada masa terluang... sebab waktu itulah saya free memblog...akekekekeke

Soalan 5 Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
bahaye ke budak dalam perut ni aktif sangat, aku ni boleh ke balik tgk wedding adik aku bulan 3 ni... nak due bulan 4... ish ish...

Soalan 6 Apakah habits anda?
tido.. standard la tu...

Soalan 7 Apakah matlamat anda untuk tahun 2009 ni?
saya mendoakan agar suami saya dapat peluang transfer kembali ke semenanjung Malaysia...
dan dapat better job... maybe amik some courses ke...

Soalan 8 Senaraikan 4 perkara yang anda akan lakukan selepas menjawab tag saya ni?
1. buat lagi satu tag... qim tag lagi...
2. sambung buat vb program ni..
3. balik lunch tgk anak..
4. maybe sambung nap kejap masa lunch hour nanti.... ngantuk la...


Soalan 9 Adakah anda seorang yang pemarah/pendendam / bengis? dan cara anda mengatasinya
semenjak mengandung ni saya cepat naik hangin kalau ada orang buat salah... then bila badan penat lagila cepat hangin... tapi selalunya saya terus tido... wakakakaka...

Soalan 10 What happened to you in 2001 till 2004?
2001: abis dip
2002: buat deg
2003: blajo
2004: blajo

next victim?
1. fafarara
2. nuar

1 comments :

  1. Qimy said...

    aku suka itu anna sui purse! mmg cantik kat fabric dia..:)